CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2008

Ιστορία ΝΟ 1,Μέρος 2ο

Ο ήλιος έξω έλαμπε ως συνήθως. Η θερμοκρασία ξεπερνούσε τους 40 βαθμούς, κι ο Τάσος έπρεπε να βάλλει τα δυνατά του, να ανταπεξέρθει στις αντίξοες συνθήκες του καιρού σε συνδυασμό με τον τόπο και τον τρόπο εργασίας του.

Στο συνεργείο όπου δούλευε επικρατούσε ένα χάος. Πελάτες έρχονταν συνέχεια για να επισκευάσουν τα οχήματά τους. Άλλοι ευκατάστατοι με τεράστια τζιπ και λιμουζίνες, άλλοι άνθρωποι μέσου εισοδήματος με "παπάκια" και ford και άλλοι αρκετά φτωχοί με τα παμπάλαια αμάξια τους. Το προσωπικό επίσης πηγαινοερχόταν για να ενημερώσει τους πελάτες αλλά και να αποκαταστήσει τις ζημιές των οχημάτων.

Ο Τάσος εκείνη την ώρα είχε ακουμπισμένη την πλάτη στο έδαφος και περιεργάζονταν το κάτω μέρος ενός αυτοκινήτου. Μέχρι που έφτασε μια απαστράπτουσα λιμουζίνα. Από μέσα βγήκε ο σοφέρ ο οποίος κατευθύνθηκε προς το εσωτερικό του συνεργείου.

-"Καλησπέρα σας."
-"Καλησπέρα."
-"Θα θέλατε να ελέγξουμε το όχημα;"
-"Όχι,δεν ήρθα γι' αυτό..Δουλεύει εδώ κάποιος Τάσος Σπύρου;"
-"Μάλιστα."
-"Τον φωνάζετε σας παρακαλώ;"
-"Βεβαίως."

-"Τάσο;"
-"Έλα."
-"Ένας κύριος σε ζητάει."
-"Κύριος;Τι κύριος;"
-"Ήρθε εδώ με μια λιμουζίνα. Σοφέρ είναι.."

Ο Τάσος μόλις άκουσε πως είναι σοφέρ άρχιζε να υποψιάζεται ποιος μπορεί να είναι..

-"Γεια σου,Τάσο."
-"Γεια σου,Γιώργο."
-"Ποιος ο λόγος της επίσκεψής σου εδώ;"
-"Ήρθα να σου παραδώσω ένα μήνυμα.Ο κύριός μου θέλει να σου μιλήσει αυτοπροσώπως. Μου ζήτησε να έρθω εδώ για να σου πω πως θα σε περιμένει στην πλατεία Λαού στις 10 το βράδυ."
-"Εντάξει Γιώργο. Θα είμαι εκεί."
-"Καλή σου μέρα."

-'Έλα αγάπη μου. Πως είσαι;'
-"Γεια σου μωρό μου. Καλά είμαι. Εσύ μου ακούγεσαι λίγο αναστατωμένος. Είσαι καλά;"
-"Ήρθε ο Γιώργος απ' το μαγαζί και μου είπε πως ο πατέρας σου θέλει να συναντηθούμε το βράδυ.."
-"Τάσο,μην πας να τον βρεις. Ξέρεις τι θα σου πει.."
-"Δεν μπορώ καρδούλα μου. Πρέπει να τον συναντήσω."
-"Όχι Τάσο..Τον ξέρω πολύ καλά τον πατέρα μου. Θα σε δωροδοκήσει για να μας χωρίσει. Μη δεχτείς να τον δεις."
-"Δεν γίνεται αγάπη μου. Πρέπει να του εξηγήσω..Να του πω τι έχουμε σκοπό να κάνουμε.."
-"Όχι. Αυτό ποτέ."
-"Καρδούλα μου,με φωνάζουν. Πρέπει να κλείσω. Έπεσε πολλή δουλειά.."
-"Τάσο,μην πας."
-"Γεια σου,ψυχή μου."
-"Τάσο,όχι.."
Η Έλενα έβαλε το ακουστικό στη θέση του και έπεσε στο κρεβάτι της πνίγοντας τα αναφιλητά της μέσα στο μαξιλάρι..

5 σχόλια:

γυάλινο δάκρυ είπε...

Καλή αρχή κι επίσημα λοιπόν μικρό μου τετραγωνίδιο!!!

Alexandros A. Voudouris είπε...

Πολύ ωραία αρχή!Μου αρέσει πάρα πολύ το θέμα και ο τρόπος που τα γράφεις,μπράβο!Καλή συνέχεια!

τετραγωνος κυκλος είπε...

@ γυάλινο δάκρυ

Eυχαριστώ για άλλη μια φορά!


@ alx599

Ευχαριστώ πολύ!

daydreamer είπε...

Με γεια το καινουριο μπλογκ και απο δω!!!Ιστορια με σασπενς βλεπω στο ξεκινημα!!!Καλη συνεχεια και καλη εμπνευση!!!

τετραγωνος κυκλος είπε...

Ευχαριστώ κι από'δω!Χρειάζεται και λίγο σασπένς!